meghaninamerika.reismee.nl

Christmastime and NO snow!

Ofcourse... het jaar dat ik in Minnesota ben, ligt er voor het eerst in weet ik hoeveel jaar, GEEN sneeuw! Vorig jaar lag er nu ongeveeer een halve meter sneeuw en nu schijnt de zon en is het redelijk warm! Aan de ene kant ben ik daar erg blij mee, want ik hoef die kou allemaal niet zo! Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer erg jammer. Het is toch iets bijzonders en nieuws! Maar als ik mijn gastvader mag geloven komt het er allemaal nog aan!

Goed.. dan toch maar verder op het leukste onderwerp van deze blog: CHRISTMAS! <3 Kerstmis, jep toch wel een heel bijzondere feestdag hier in Amerika! Op zaterdag, Christmas Eve day, vierden wij kerstmis met het gezin en iedereen! We hadden lootjes getrokken dus iedereen had kadootjes voor elkaar gekocht. De kadootjes onder de kerstboom reachede echt ver uit vanuit de kerstboom! Zoveel kadootjes! En het eerste wat we deden was natuurlijk kijken waar onze naam op stond en de kadootjes rammelen om uit te vinden wat het was! Rond een uur of elf/twaalf begonnen we. Als eerste natuurlijk appetizers, lekkere pizza rolls,mozi sticks zoals me gastvader ze noemt( ik dacht dat die nazi sticks zei in het begin.. this was awkward) Kerstkoekjes natuurlijk, allerlei food was er te vinden! Dus daarna circled up around the christmas tree om kadootjes uit te pakken! Zo'n twee uur later had iedereen dan toch zijn kadootjes uitgepakt! Volgens mij was iedereen wel heel blij met zijn kadootjes! Ik had van mijn gastouders een blanket gekregen, iedereen die nieuw is in de familie krijgt een blanket! So, im part of the family now:)Toen we klaar waren met de kadootjes hebben we nog een ander spelletj gespeeld, met kadootjes! Dat was erg gezellig. Daarna weeer gegeten en spelletjes gespeeld! Het was een super dag :)

Zondag gingen we een beetje meer naar het noorden, naar St. Cloud! We gingen naar Steve's ouders! Het was echt suuper gezellig! Voelde me heel erg welkom daar dus dat was goed! Natuurlijk.. alwéér eten!Hmm super lekker eten was er allemaal! Daarna , jep weerr circled up around the christmas tree, en weeer een paar uur later eten! Steve's vader en moeder zijn in 2000 naar Europa geweest dus ik mocht allee verhalen over Amsterdam aanhoren en de fotos bekijken! Dat ws echt heeel erg leuk!

Kerst was echt een leuke ervaring in amerika! Wel een beetje jammer dat er geen sneeuw lag ! :(

Reacties

Reacties

Remco

NICENICENICE.

Mis alleen nog één ding,dat je er niet even in zit dat wij op wereldreis gaan. (o.a België)

xxxxxxxxxxx
the santa

Anja

Klinkt onwijs gezellig! Wat jammer dat het geen witte kerst is geworden, ik had hem wel dit jaar! Maar ja wat wil je dan ook als je in een skigebied kerst gaat vieren haha.

Bijna nieuwjaar! En ik hoorde dat je straks weer whatsapp op je telefoon hebt? Ah yeah!

xxx

stip

Hi Meghan,
klinkt weer boel veel gezellig!...en veel eten...help+hmmm
Een heel fijne jaarwisseling en een super 2012 !!
Stip&Co
X

mam

ja lieve schat Kerst was anders maar we zijn blij dat het een leuke ervaring voor je was!! Die sneeuw hebben we hier ook nog niet gezien, alleen regen en wind daar wordt je ook niet echt vrolijk van!! Ook oud & nieuw zal anders zijn maar we kunnen weer toasten op je terugkomst en daar weer naar uit kijken. Fijne jaarwisseling, wij liggen op één oor als jij Happy NewYear zegt haha!! Een megamooi 2012 alvast gewenst en heel veel plezier. love u miss you xx

Daddy Cool

Lieve lieve schat, weer een mooi verhaal uit de USA en geen sneeuw nou ja dan moet je maar denken dat heb ik in Nederland ook niet altijd. Het is " wiert"( brabants voor vreemd in het engels)zonder Jou met de Kerst en Nieuwjaar maar Lieve muts nog maar 173 dagen en dan kan ik je weer in mijn armen sluiten ik heb een centimeter en knip er elke dag een cm af ( deed ik militaire dienst ook) Fijne jaar wisseling en tot volgend jaar Love You more than You can geleuve

Oma

Lieve meghan wij wensen jou een fijn 2012 toe.wij hebben jou gemist.maar het af tellen is begonnen . wij hopen dat je nog een hele fijne tijd hebt geniet er nog van want deze ervaring maak je niet meer mee ,het zal iedere keer als je iets onderneemt anders zijn. Dikke kus Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active