meghaninamerika.reismee.nl

10 Maanden naar Amerika

Hello!

Welkom op mijn reisblog! Hier ga ik de aankomende 2 jaar ( het komende jaar met verhalen over aanmelding tot vertrek, en daarna over mijn tijd in Amerika!) verhalen plaatsen!

Waarom naar Amerika? Ik wil echt al super lang naar Amerika, na veel verhalen gehoord te hebben van mensen die geweest waren, heb ik een paar jaar geleden een brochure aangevraagd, ik zat toen in de 3e, en besloot na mijn VMBO-T examen te gaan, maar mijn ouders vonden me toch te jong( ik was toen 15) , dus heb ik met myn ouders overlegd en gezegd dat ik dan de HAVO zou gaan doen, en na mij n HAVO zou gaan, twee jaar gingen voorbij en ik zit inmiddels in 5HAVO! En nog steeds wil ik ontzettend graag naar amerika toe!

Ik heb een tijdje gewacht met er over te beginnen tegen mij ouders, ik heb eerst ontzettend veel blogs gelezen, oude maar ook mensen die toen in Amerika zaten, ik wilde echt ontzettend graag nog steeds en besloot er weer over te beginnen tegen mijn ouders! Mijn ouders hebben er eerlijk gezegd nooit echt moeilijk over gedaan, ik heb ze niet echt hoeven overhalen! Dus ik een beetje zoeken op Hyves, en toen kwam ik de Hyves ' In 2011/2012 naar Amerika met TA' tegen, nou ik me snel aangemeld, en daar telden we echt af naar 11 september, DE High School Info Dag van Travel Active. Nou ik was ontzettend druk die ochtend, want het was eindelijk zover, ik ging me aanmelden voor High School. Na een ontzettend lange presentatie(zo'n 2uur? ofzo) was het dan eindelijk tijd om me aan te melden!Tijdens de presentatie had ik eigenlijk alles al ingevuld want toen de verhalen over Nieuw Zeeland, Brazilie, Australie enzo kwamen, was ik al een beetje afgedwaald, vond dat niet zo interesant(A)

Toen was het alleen nog maar wachten op het Aanmeldingspakket!

Volgende blog beschrijf ik het Aanmeldingspakket+ Interview , anders word deze blog een beetje te lang haha!

Liefs, Meghan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active