meghaninamerika.reismee.nl

Winter is aangebroken. Ik vind dit niet leuk.

HELLO.

Daar sta je dan, op de oprit van je huis, kou te kleumen met een muts, sjaal, een trui, een jas aan ,een paarhandschoenen ,sneeuwschoenen en een sneeuwschep in je hand. Ik probeer met al men kracht de sneeuw op te tillen, maar nee, me gastbroer en zus lachen me gewoon uit. Ik heb wel ontdekt dat sneeuw zwaar is, dat dan weer wel. De zon schijnt ook nog en de sneeuw lijkt op diamantjes( i got distracted.. it was sparkly). Jep, het is toch wel overduidelijk: de winter is aangebroken!!! En nogmaals, nee IK VIND DIT NIET LEUK. S'ochtends moet je 15 minuten voordat je gaat de auto aanzetten zodat je niet zoveel hoeft te krabben. Je moet handschoenen aan , sjaal tot over je neus want anders bevriest je neus gewoon( nee, dit is geen grapje). En ja dit klinkt erg smerig maar, voor je de deur uitgaat , is het een tip om je neus te snuiten want anders bevriest alles in je neus en dat doet PIJN. Ik kan het weten!! Oke genoeg over de winter want ik denk dat jullie wel een beetje een beeld kunnen bedenken..!

Verder met school dan! School gaat allemaal goed. Straight A's en het is onwijs easy! Het enige vak waar ik me dood aan irriteer is U.S. History en dan vooral de leraar! Elke les is het ' WE ARE AMERICANS, WE ARE THE BEST NATION IN THIS WORLD! IT IS OUR TASK TO SAVE THE WORLD'. Jep.. zit je dan met je Nederlandse Nuchterheid te lachen.En als je dan de vraag krijgt ' Meghan, how does it feel to be American?'. Dan moet je toch wel even lachen en zeggen dat niet Amerikaans bent en uit het mooie Nederland komt. Waarop de hele klas geschokt reageerd en je vijfmiljoen vragen over Nederland stelt en ze je natuurlijk vragen dingen in 'Hollish 'te zeggen. Nu is dit een sophomore klas en zijn het dingen als 'you are an idiot' en 'you smell'. Ach, het blijft leuk hoe ze proberen nederlands te praten! Verder doen we in deze klas ook altijd discussie groepen en het was een paar dagen geleden het onderwerp; ' is het onze roeping om de rest van de wereld een democracy te maken' waarop ik natuurlijk zei nee dat is niet jullie taak want sommige landen willen misschien jullie hulp niet en het is hun eigen keuze of ze een democracy willen zijn of niet! Waarop de hele klas natuurlijk weer los ging hoe het wel hun taak is en blablablablabla. Amerikanen soms!

NOG EEN UPDATE! DE HEER PERRIN J. MULLER ZAL MiNNESOTA KOMEN BEZOEKEN IN JUNI!!!!!! :) :) :) :) :) :) :)

Liefs, Hugs and Kisses uit het koude Minnesnowta! <3

Meghan

Reacties

Reacties

mam

He schat, je kan het lekker vertellen, zie het al helemaal voor me haha!! Good for you dat het goed gaat op school en verdedig ons kleine kikkerlandje maar you go girl!!
Spreken elkaar op skype vandaag xxxx mam

The One and Only

De laatste zin is natuurlijk het belangrijkste want dan wordt heel dit Amerika verhaal dus pas echt interressant voor de mensen!

De groeeetennnn aan jeeee v.....

G to the Lenn

Dan zal je flink moeten snuiten met die neusgaten van je :V. Klinkt lekker die kou, ga je dan ook nog wat wintersporten doen? Skieeen bijv? Ijshockey lijkt me dan wat minder. Hier heeft het vandaag voor het eerst 1 graad gevriesdt t d. Dus horrowinter in Nederland komt eraan!

claudia

Brrrr.. kreeg t er koud van!
Gekke amerikanen!
Kus xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active