meghaninamerika.reismee.nl

Pakket verstuurd naar Amerika + Uitje met mede-USA gangers

Hello!

Mijn volgende bericht zou eigenlijk pas komen als ik geaccepteerd was, maar kon het toch niet laten even een berichtje te plaatsen.

Nou ik heb mijn aanmeldingspakket zo rond eind september opgestuurd geloof ik? Het duurde een weekje voordat ik een berichtje had dat mijn pakket door de eerste check was! Er moesten echt wat inimini dingentjes veranderd worden, dus dat was goed! Ander halve week later had ik nog niks gehoord, dus ,nieuwschierig zoals ik ben, zelf een mailtje naar Travel Active gestuurd, en toen kreeg ik een mailtje terug dat de pakketen begin die week naar Amerika gestuurd zouden worden, dat is nu dus, ( 17 November 2010) . Vandaag kreeg ik dus het mailtje dat het pakket verstuurd is en dat het eind deze week, begin volgende week in Amerika verwacht word. En dat we wel rekening moeten houden dat acceptatie nog wel even duurt! Helaas, Helaas maar het is voor een goed doel, haha!

En het is al weer een tijdje geleden, maar (volgends mij 16 oktober?) zijn we met wat meiden die ook naar Amerika gaan, wezen bowlen en uiteten. Wat echt super gezellig was! Er waren 3 meiden die hun interview die dag hadden, dus om het simpel te maken hebben we het uitje in Arnhem gehouden. We gingen eerst bowlen, in een of ander scheeflopende bowlingbaan, haha! En daarna steengrillen, waar van alles mis ging, maar het was in ieder geval super gezellig en zeker voor herhaling vatbaar, wat waarschijnlijk nog wel een keer gaat gebeuren!

Dit was het weer, volgende keer is waarschijnlijk echt de acceptatie!

Liefs , Meghan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active