meghaninamerika.reismee.nl

Geaccepteeeeeerd!

Hello

17-11-10 werd mijn pakket opgestuurd naar Amerika! In het mailtje stond dat he nog wel even zou duren voordat we geaccepteerd waren, maar tot mijn o zo grote verbazing las ik gister op de Hyves dat ik op de site stond!! Eerst even een ' What the fuck just happened?' momentje en daarna drong het echt pas door IK BEN GEACCEPTEERD!

Laughing
Super blij natuurlijk, ik had nog een beetje het idee van ' Ik ga volgend jaar waarschijnlijk naar Amerika' maar nu ik zekerheid heb en op die site sta , heb ik er echt zoo veel meer zin in! Ik ben geaccepteerd in de regioCentral States: In deze regio zijn de staten: North en South Dakota, Nebraska,Colorado,Kansas,Oklahoma,Missouri en Minnesota!

Hier een kaartje van de regios, dan hebben jullie een beetje een idee waar ergens ik kom!:

Regio 3 dus! Het is nu alleen nog wachten op een gastgezin, en dat wordt denk ik laang,laaang wachten!

Liefs, Meghan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active