meghaninamerika.reismee.nl

GASTGEZIN!

Halloo allemaal,

hehe, EINDELIJK haha, een gastgezin! Vandaag werd ik gebeld door Susanne, mama nam op!'Hallo, Hellen Muller!' 'jaja, die is er momentje!' Ik draai om, en zie mama een vreugdedansje doen hahah.Toen was het al duidelijk! Ik heb een gastgezin!!

Het is een tijdelijk gastgezin, maar de kans dat het mijn vaste gastgezin word, zit er in! Ik kom te wonen bij Laura, ik weet niet hoe oud ze is, maar ik denk wel wat ouder aangezien ze 5 kinderen heeft, 18 kleinkinderen en 9 achterkleinkinderen! Drukke boel, dat is even wat anders dan in Huize Muller. Ze heeft twee katten, genaamd Loki and Tonka! Ik ben niet zo'n kattenmens, met 3 wilde honden gewend, word dat vast wel even wennen aan katten! MAar zoals Laura ze beschrijft 'They are quite the dastardly duo' zullen ze vast leuk zijn ! Laura is een retired school teacher, en houd van koken, breien ( coooool......) en natuurlijk haar (achter)kleinkinderen, Hoe kan het ook anders met zoveel kids.

Ik kom in het plaatsje Brooklyn Park terecht in Minnesota ( heerlijk veel sneeuw, ben ook zo'n sneeuwmens...) En ik ga waarschijnlijk naar Sage Academy, al ga ik proberen van school te veranderen. De school zit me niet zo lekker, aangezien het er echt als een academy uit ziet, en ik toch echt al 6 jaar dat High School beeld in me koppie heb!

Uit Laura's mail, kan ik wel lezen dat ze ontzettend 'excited'is en er naar uitkijkt om me te ontmoeten! Ik heb haar teruggemaild en wat dingen over de school gevraagd! Ik hoop dat ik iets aan de school kan doen, want Laura en haar kroost lijken me ontzettend lief,aardig en leuk, maar de school zit me echt niet lekker! Als ik meer weet over de school, dan blog ik weer!

Liefs,

Meghan

Reacties

Reacties

Selina

Nogmaals CONGRATULATIONS!! Echt super leuk dat je nu ook je gastgezin hebt :D En ik had het huis net opgezocht en het ziet er super groot en mooi uit dus dat heb je gelukkig wel! Nu nog hopen dat je van school kan gaan veranderen. En natuurlijk dat we dezelfde vertrekdatum hebben en samen in New York zijn haha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active