meghaninamerika.reismee.nl

Update over de school!

Hello everyone!

In mijn vorige blog, vertelde ik dat ik niet echt blij was met de school, en daar toch wel erg mee zat!

Ik mailen met Travel Active, die zouden AYUSA gaan mailen en vragen hoe het nou precies in elkaar zat. Omdat ik van nature zo'n ongelovelijk ongeduldig persoon ben, ging ik zelf even mailen met SAGE Academy, dat was gister (09/02/2011) En vandaag alweer een mail terug! Super snel!

De mail begon al met 'Hello from SAGE!!', dat vond ik al een goed begin haha, een enthousiaste mail komt natuurlijk al beter over dan zo'n saai reply mailtje. Sandy ( Student Coordinater van SAGE) vertelde mij een heel verhaal over de school. SAGE bestaat pas 9 jaar, een hele nieuwe school dus, en heeft maar 90 leerlingen! Super , super klein dus. Eerst dacht ik nou.. dat is wel heel klein, maar nu vind ik het eigenlijk wel super leuk, kleine school, ken je meer mensen! Omdat SAGE zo klein is, zitten er geen sportfaciliteiten bij, logisch natuurlijk, maar de studenten volgen hun sporten op Park Center High School, wat echt om de hoek is bij SAGE. SAGE is dus een normale high school, alleen dan super small met een hechte 'community' . Ook is er gewoon Prom, classes als Yearbook, Student Government etc. Het is wel een hele kunstige school, met veel muziek klassen, theaterproducties etc! Misschien ontdek ik nog wel wat supertalenten! Sandy is echt ontzettend enthousiast, en zegt dat alle leraren erg 'awesome and cool' zijn, en ze er naar uit kijkt om me te ontmoeten, en rond te leiden!

Anyways, hele school probleem opgelost, en ik kan echt niet wachten om te gaan! Sage lijkt me echt super tof !

Dit was het weer voor nu!

Liefs, Meghan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active