meghaninamerika.reismee.nl

Nieuw plekje,Nieuw gezin en een nieuwe school!

Hello everyone!

Al een tijdje had ik een gastgezin, namelijk Laura! Ik was best wel teleurgesteld over de school , maar inmiddels had ik me daar al bij neergelegd en begon ik steeds meer zin te krijgen in deze school!

Van Laura had ik al een maand of twee niks meer gehoord, en na lang uitstellen had ik maandag eindelijk een mailtje naar Travel Active ( TA ) gestuurd, met de vraag of ze misschien iets hadden gehoord! Gisteren ( donderdag 19-4) werd ik gebeld door TA , ze hadden mijn mailtje ontvangen en hadden ook al een mail van AYUSA ( partnerorganisatie) gekregen dat het toch lastig was een gezin in Brooklyn Park te vinden! Máár dat ze nu een nieuw gezin hadden gevonden! YAY!

Ik ga volgend jaar naar Farmington,Minnesota!! (: Ik ga wonen bij hostdad Steve en hostmom Karen. Ze hebben 3 zonen, Andrew(24), Adam(24) and Ben(jamin) (21) en 2 dochters Amanda(weet niet hoe oud ze is , en woont niet meer thuis!) en Alexis, of ook wel Allie van 17 jaar! Ze hebben een hondje Chloe, een Tibetaanse Spaniel ofzoiets, een klein hondje in ieder geval, oppassen dat ik haar niet in tweeën breek! Ze hebben een súper mooi huis, en ik zal bij Foto's een paar foto's van het huis en gezin erop zetten!

Allie doet veel aan volleybal en dat komt natuurlijk goed uit want ik heb ook lang gevolleybalt! Verder vind de familie het leuk om samen films te kijken,spelletjes te spelen,lezen,koken en camperen!

In de buurt is de Mall of America, met 400 winkels en zelfs wat attracties erin, een waterpark,veel musea en een paar golfbanen!

Ik ga naar Farmington High School, Home of the Tigers! Mijn school begint 6 september en het gezin wil mij 13 augustus hebben, alleen TA gaat vragen waarom dit zo vroeg is , omdat ze eigenlijk mij een week of max 2 weken voordat school begint laten vertrekken

Ik ben echt ontzettend blij met dit gezin! Het is echt helemaal top! Ook heb ik al een mail van Allie gekregen en ze lijkt me ontzettend aardig!

Liefs,Meghan

Reacties

Reacties

Lotte

Yaaaay I'm so happy for you!

Oma

Lieve meghan lang naar uit gekeken en nu is het zo ver. Wij wensen jou daar een hele fijne tijd toe.Wij zullen je missen maar de tijd vliegt dus je bent zo weer in Beuningen. Dikke kus Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active