meghaninamerika.reismee.nl

Farmington beware, i'm coming to town!

Lieve allemaal,

Na zes hele lange jaren vol plezier, humor, ups and downs is het dan zo ver, ik ben kláár met de middelbare school! Ik heb het VMBO-T EN het HAVO diploma in me broekzak!

En ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet trots op mezelf ben, er werd altijd gezegd, dat dat HAVO diploma er bij mij waarschijnlijk niet zou komen, maar ik heb het toch geflikt!

Lekker sentimentele blog dit, maar het mag best gezegd worden!

Nu is het écht voorbereiden en aftellen tot ik lekker mag snotteren en janken op schiphol! Zaterdag de laatste voorbereidingsbijeenkomst, en dan komt het wel echt heel erg dichtbij!

I'll keep you posted,

een erg vrolijke havo diploma bezittende Meghan

Reacties

Reacties

Lotte

yeahhh you go girl!

Hellen

Ja dat diploma is in the pocket, we zijn super trots op je!! Ja dat snotteren zal wel lukken, maar we gunnen je dit Highschool jaar van harte, dat weet je!!

Jack

Geweldig lieve schat we zijn hardstikke trots op je, gewoon doen en ze allemaal een po.pje laten ruiken (figuurlijk)

Meghan

Nogmaals gefeliciteerd met je diploma wij zijn harstike trots op je dat kunnen ze je niet meer afnemen .Nu nog een paar maanden en dan Amirca. wij wensen je fijn weekend toe. dikke kus Opa en Oma.

Oma

Meghan je gaat wel naar een apart Amerika toe ik denk dat land nog uit gevonden moet worden? liefs Oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active