meghaninamerika.reismee.nl

Verjaardag en Tranen

Hallo allemaal,

Afgelopen vrijdag was ik jarig, 18 alweer! De tijd gaat snel, over 3 weken en 3 dagen zit ik al in het vliegtuig naar New York City! Ik heb er onwijs veel zin in, maar het is ook wel erg moeilijk. Mijn verjaardag was leuk, hele leuke cadeautjes gekregen, die vooral handig zijn, makkelijk mee te nemen! Dank jullie wel allemaal, vooral Esther en Elza natuurlijk, die dollars komen zeker van pas!

Savonds gingen we uiteten, en als je daar dan lekker met z'n alle zit te eten, dan komt het ineens heel erg dichtbij en wordt het écht. Ja, de tranen kwamen en ze bleven voor een tijdje, zelfs de volgende ochtend nog. En dat is natuurlijk heel vervelend, maar ook een goed teken, het zou niet goed zijn als ik een jaar weg zou gaan, en zou zeggen nou jongens! houdoe, zie jullie over tien/elf maanden weer. Het is alleen zo raar, dat je al 6 jaar loopt te roepen, ik wil een jaar naar amerika, er wat jaartjes over heen gaan, en het willen verandert in gaan. Dan meld je je aan, dan komt het pakket, het interview , de acceptatie en het wachten.. En dan ineens, is het ik ga al over drie weken..

Twijfels zijn er wel even geweest de laatste dagen, wil ik dit wel? Waar ben ik toch aan begonnen? Maar gelukkig duren die twijfels maar heel even, en als ik dan weer een mailtje van Allie lees dan heb ik er weer ontzetttend veel zin in. Allie is ook erg enthousiast en mailt vaak met 'I have always wanted to get another sister ' of ' You'll have another family here!' , dat is erg geruststellend, want het is altijd maar de vraag of het in het echt ook klikt, en of ze open voor je staan! Binnekort gaan we een keer Skypen, zodat we elkaar even kunnen zien en horen. Eigenlijk zouden we gaan Skypen op mijn verjaardag, maar Allie kwam er achter dat ze naar de tandarts moest, helaas maar misschien maar beter ook, want een eerste indruk met uitgelopen mascara en een rood gezicht, nee dan willen ze me vast niet meer! haha

Wel heb ik natuurlijk onwijs veel zin in New York! Hannet en Lotte , als jullie dit lezen, we gaan er een feestje van maken! Wie het laatste in de jacuzzi is......... haha!

Deze week ga ik nog wat leuke dingen doen, en donderdag ga ik lekker met Papa , Mama en Perrin naar Mallorca voor een weekje! 28 july kom ik terug, dan is het koffer inpakken geblazen, daar heb ik iets meer dan een week voor, tijd zat. Want 5 augustus ga ik nog lekker met Mama even naar London! 7 augustus kom ik daarvan terug, en dan is het 8 augustus nog even lekker niksen, 9 augustus houd ik een afscheidsdinertje, ik denk dat iedereen die komt even een doos of tien tissues moet meenemen!!

Mijn volgende bericht is waarschijnlijk vanuit New York of al vanuit Farmington, We'll see how it goes!

Liefs, Meghan

Reacties

Reacties

Remco Lankheet.

Wouuwwwwwww! Hierbij het bewijs dat ik et lees.
Maar ik zeg: ik kom je opzoeken!

Byeeeee muchos plezieros vanuit portugal (bijna dan)

Hellen

Ja schat natuurlijk horen er tranen bij, zoals jezelf al zegt dan zou het niet goed zijn. Maar goed je had de halve familie aan het snotteren haha!! Het komt allemaal goed en voordat we het weten zitten we weer aan het welkomstfeestje! Leef je droom en maak er een onvergetelijk jaar van, dikke kus mamaxx

Oma

Ja meghan ik had er ook veel moeite mee om niet te huilen, maar er zullen echt wel meer traantjes vloeien10Augustus afscheid nemen van iemand waar je van houd is en blijft moeilijk. Dikke kus Opa en Oma

Hannet

Wie het laatst in de jaccuzi is... haha:)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active