meghaninamerika.reismee.nl

Time to say goodbye!

Hoi allemaal!

Na jaren dromen en na maanden spendeert te hebben aan aanmeldingspakketen, interviewbijeenkomsten,informatiebijeenkomsten,voorbereidingsbijeenkomsten en visumafspraken is het dan zo ver, woensdag vertrek ik naar amerika, voor elf maanden!

Mijn koffer is zo goed als klaar, ik heb het gered 21.5 kilo zit erin, verbazingwekkend dat ik onder de 23 ben gebleven. Morgen is mijn laatste dag, een beetje dubbel! Laatste dag in dit huis en misschien wel de laatste dag genieten van die oude bok buckie.. Hopelijk niet. Morgen avond mijn afscheids dinertje, word vast gezellig maar ook moeilijk! Daarna blijven Opa en Oma gezellig slapen hier, om woensdag ochtend heel vroeg mee naar schiphol te gaan, daar komen John en Heidi ook heen, heel leuk!

Woensdag word ik om 8 uur verwacht op schiphol, dan gaan we inchecken en dan krijgen we hopelijk, als het inchecken niet te lang duurt, nog even tijd om wat te gaan doen met de fam, om 9 uur worden we weer bij de douane verwacht , nog even een groepsfoto en dan echt afscheid nemen, ik kijk er nu al tegen op! Om 11:15 nederlandse tijd vlieg ik richting Chicago , waar ik om 12:57 amerikaanse tijd aan kom, dat is rond 8 uur nederlandse tijd volgens mij! Dan moeten we door immigration! Visum checken etc. Dan moeten we wachten op Chicago en om 16:00 amerikaanse tijd , 11 uur nederlandse tijd, vliegen we door naar Newark,New Jersey waar we om 19:15 aankomen, 2uur snachts nederlandse tijd, daar blijven we tot en met zaterdag. Donderdag en vrijdag ga ik met een groep andere nederlandse én duitse studenten New York door! Volgens mij hebben we een hele leuke groep in New York, ik ben in ieder geval ontzettend blij dat Lotte en Hannet in dezelfde groep zitten, die ken ik al! We gaan van alles doen, over de Brooklyn Bridge, Central Park, Coney Island, Ground Zero, St Paul's chapel, Top of the Rock, het Vrijheidsbeeld en nog véél meer! Oftewel, we gaan een te gekke tijd hebben daar!

Zaterdag ochtend vlieg ik door naar mijn gastgezin, ik vlieg om 8uur sochtens naar Chicago, dat is rond 2 uur smiddags hier in nederland, daar kom ik rond half tien aan! Daar moet ik overstappen op het vliegtuig naar Minneapolis. Die gaat om 10 voor 1 dus ik heb gelukkig genoeg tijd om over te stappen. Hopen dat het allemaal goed gaat maar ik denk wel dat dat goed gaat komen!

Volgende bericht is vanuit amerika, raaar!!

Liefs,

Meghan

Reacties

Reacties

claudia muller

Nu begint t écht te worden hoor...
Vind t een beetje eng maar ik ben ook wel heel blij voor je, wetende hoe graag je dit wil gaan doen.
Tot morgen! Xxxxxxx je zus xxxx

Remco

Megziii,

Heeeeeeeeeeeelveeeeeeeeeel plezieeer!

Xx

Marloes

Goeeed van dei 21.5 kilo. Ik dacht dat mijne ook zoiets was en op schiphol was die toen 22.6 haha. (en toen had ik in NY nog een spijkerbroek en 3 shirtjes gepast dus toen moest ik dingen in mn handbagage flikkeren omdat andes mn koffer te zwaar zou zijn :P )

Heb niet echt tips voor ny. Alleen woensdag heb je de tijd om te zwemmen because je donderdag en vrijdag pas rond half 11 in het hotel aankomt. Maar waarschijnlijk ben je woensdag doodop haha. Owh en internet is gratis. Moet je gewoon even naar de balie de acces code vragen maar uit mijn hoofd was hij volgens mij ESX593630 haha.

Succes en veel plezier meid (:
xx Marloes

Glenn

Heel veel plezier alvast gewenst!

En dat bericht hierboven is niet van mijn Louis toch? Ik zal zeggen dat als ze reageert het in code doet ;)

Corinne

Hoi, heel veel plezier en ik kijk uit na je berichtjes van je gastgezin.
Geniet van deze laatste paar uurtjes op Nederlandse bodem want voor dat je het weet ben je weer terug en kun je weer genieten van het Nederlandse weer, zon/regen en wind.

Groetjes Corinne

Melanie

Heel veel plezier met je laatste dagje vandaag en heel
veel succes morgen! Ik ga over precies 2 weken...dan zit jij natuurlijk al lang in Farmington :)
Ik zie je daar!

xxx Melanie

Oma

Lieve Meghan Je laatste avond thuis,Wij hopen dat je erg naar je zin hebt in Amerika. Wij zullen je missen maar voor dat we weten ben je weer in Beuningen, wij wensen een goede reis toe en laat af en toe wat van je horen. Dikke kus Opa en Omaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

papa

Lieve Muts,
Je hangt op dit moment in de lucht, ik kan je niet zeggen hoe trots ik op je ben. Geniet en maak er een mooie tijd van daar in Amerika, beleef de momenten die je daar gaat meemaken intens, blijf dicht bij jezelf en ik ga op Buck letten ( en op Diesel en Spot natuurlijk ook )

Oma en Opa

Lieve meghan het afscheid vanmorgen was toch even zwaar wij hopen dat je een fijne vlucht is dat .nederland een beerje los gaat laten,nogmaals maakt er iets van, wij blijven je volgen. Heel veel liefsOpa en Oma.

Opa en Oma

lieve Meghan net gehoord dat je goed bent aan gekomen, dat het wel een lange vlucht was,maar dat je leuk bent ontvangen in je gast gezin. Wij wensen je een fijne tijd toe in Amerika.Wij denken aan je, Dikke kus Opa en Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active