meghaninamerika.reismee.nl

Signed Up for Classes

Hallo allemaal!

Vandaag heb ik me aangemeld op de High School! We gingen om 2 uur ongeveer naar de High School toe, een papiertje afgegeven en toen moest ik een afspraak maken met de counselor, die afspraak was om 16:00. Dus we gingen weer terug naar huis, en een uur later weeer terug naar de high school! Daar een gesprek met de counselor gehad, Mr Pfau, in het begin vond ik hem een beetje streng overkomen, maar hij was harstikke aardig. Hij vond het harstikke leuk dat ik uit Nederland kwam, want hij was er zelf ook een keer geweest(lees, amsterdam ofcourse). Hij vroeg welke talen ik allemaal kon spreken, dus ik antwoordde nederlands,duits,engels en een beetje frans. De arme man kreeg bijna een hartaanval, dat had hij dus nog nooit gehoord dat iemand zo veel talen kon spreken. Na een heel verhaal over nederland, kwamen we dan eindelijk aan bij het onderwerp waar we voor kwamen: mijn vakken. Ik wilde Spaans kiezen, maar meneer zei dat ik dan bij 15-jarige terecht kwam. No,thank you! Dus ik heb nu Duits, en nee niet Duits 1 maar Duits 5 ( thats how cool I am). Meeste mensen in deze klas hebben maar liefst 2 jaar Duits gehad, en dat is erg impressive vond meneer Pfau. Ik kon het niet laten om te zeggen dat ik 5 jaar Duits heb gehad.... hehe. Bezorgde de man hartaanval nummer 2. Ik heb best veel serieuze vakken in het eerste trimester, wat ik wel fijn vind anders ga ik me nog eens dom voelen( ik ben inderdaad heel slim) Hier mijn schedule voor het hele jaar:

First Tri:

Sociology
German
Advisory
Humanities
Economics
Entrepreneurship

Second Tri:

Biology
German
Advisory
US history
Photograpy
English

Third Tri:

Biology
US History
Advisory
Lets Eat( eten voor een cijfer)
English
Ceramics

Ohja, ik ben nu dus een junior, wat me een beetje teleurstelde omdat me verteld werd dat ik een senior werd, maar mag wel alle senior dingen doen behalve graduation ofzoiets. dus ikben eigenlijk half junior half senior! Im fine with it! Anders moest ik me kapot studeren en daar heb k nou ook vrij weinig zin in! Op mijn school zijn trouwens 6-8 uitwisselingsstudenten, dat is echt veel! Ben benieuwd uit welke landen ze komen!

Dit was het weer voor vandaag!

Liefs,

Meghan

Reacties

Reacties

Marloes

hahaha show offfff!
Mn ouders vonden het ook pretty impressive dat ik duits, engels, nederlands en frans kon. (nouja frans. eigenlijk geen frans, but who cares haha heb het 3 jaar gehad'
Wow je vakken zijn inderdaad slim! Ik ga denk ik voor de domme vakken ;p MAar duurt nog even voor ik kan kiezen aangezien die school mij eerst moet accepteren >_< Wat is advisory? DAt heb je elke periode

Anja

Hahahaha "kon het niet laten om te zeggen dat ik 5 jaar duits had gehad" ge-wel-dig! Lekker een beetje opscheppen mag dan wel! Ik zit nu in de auto naar Den Haag, ik heb geen oog dicht gedaan.. Horrible! P.s. Eten voor een cijfer klinkt niet verkeerd!

Liefs!

Mom

He schat, dat is een mooi lijstje!! Wordt piece of cake voor je haha! En opscheppen mag best een beetje nietwaar! Love u xx

Lydia

Wow, je hebt wel een moeilijk vakkenpakket! Maar mooi dat het nu een stuk beter gaat , ik weet zeker dat je een geweldig jaar gaat hebben:D

Daddy Cool

Mooi pakket schat vooral entrepreneur spreekt me wel aan.
De maffe Zweden noemden mij ook altijd zo.
Nu noemen ze me : concurrent

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active