meghaninamerika.reismee.nl

3 weeks already

Hallo allemaal!

Gister zat ik hier precies drie weken! En ik moet zeggen dat de tijd gevlogen is, na de eerste week dacht ik jeetje nog 2.5 week voordat school start, hoe ga ik dat in godsnaam overleven? Maar nu begint dinsdag school al! En ik heb aardig wat gedaan in de afgelopen weken! Ik moet wel elke dag in me leuke dagboek schrijven( dankje oma en opa! ik denk dat ik er nog een nodig heb!) om alles te onthouden! Met de heimwee gaat het goed, ik heb er vrij weinig last meer van, af en toe dan komt het wel even maar overal gaat het eigenlijk harstikke goed hier!

Vorig weekend kwam mijn andere gastzus die in Iowa woont langs, we hebben naar trouwlocaties gekeken, want ja, ook deze gaat trouwen! Dat was gezellig, op maandag zijn we naar de Minnesota State Fair geweest, wat een event! Dat is een soort kermis, er zijn allerlei attracties achtbanen etc maar ook heeel veel food! En echt alles wat je je maar kunt voorstellen, batttered onions, corndogs,fried pickles, coockies etc! Als er eten is dan kan de dag natuurlijk niet meer stuk voor mij! Er waren ook koeien, schapen en varkens. LEUK. nee niet echt, me gastmoeder woonde vroeger op een farm, dus ze zei ja je moet je vinger in z'n mond steken das leuk! Nou nee dankje, ik wil me vinger niet in de mond van een koe steken! Dan moest ik op z'n minst hem even aaien, , ik was terrified voor dat beest! We liepen wat verder , ik was druk in gesprek met me gastzus toen ik bijna overgerent werd door een koe! Geen medelijden meer als ik biefstuk eet, stom beest!Overall, was het erg leuk, savonds hadden we thuis nog een bonfire, dus het was een geslaagde dag!

Dinsdag was de eerste volleyballwedstrijd thuis! Ik ben een manager van het team dus ik support ze en hou de statistieken bij! Er zijn nog twee andere managers en die zijn erg leuk dus dat is fijn! Voordat de wedstrijd begint draait iedereen naar de Amerikaanse vlag toe en word het volkslied gespeeld. Ik stond natuurlijk weer als een loser om me heen te kijken wat er allemaal aan de hand was, maar toen vertelde de andere manager dat ik nar de vlag moest draaien, dus dat maar braaf gedaan! De wedstrijd werd gewonnen! Go Tigers!

Donderdag heb ik afgesproken met een ander nederlands meisje, melanie , die een paar dorpjes verder woont, was erg gezellig! Ik zou me gastzus smsen als ik opgehaald wilden worden, dus ik 2x smsen, niks terug! en ze is echt verslaafd dus dat was raar! Ik bellen, kreeg ik een Nederlandse vent aan de telefoon! Blijkbaar kan ik dus niet naar amerikaanse nummers smsen en bellen ofzo? Wat raar is want ik heb al best veel gesmst naar amerikaanse nummers en da lukte wel! Dus dat gaan we nog even uitzoeken! Savonds was er weer een volleybalwedstrijd maar dan uit! We gingen er heen met de schoolbus, jaja dat ding ziet er cool uit, is zo oncomfortabel als het maar zijn kan! deze wedstrijd werd verloren, de tegenstander was ook wel heel erg goed! Op de terugweg gebeurde weer iets geks! Elk team dat 'thuiskomt' van een uitwedstrijd begint het schoollied te zingen zodra we de bocht omdraaien richting de school! Ik zat weer vol verbazing te kijken en te luisteren wat ze nu weer aan het doen waren! Hieronder ons schoollied:

We are loyal to you, Farmington

We are all orange and black, Farmington

We will back you to stand

Against the best in the land

For we know you will stand, Farmington

So strike out that ball, Farmington

We are backing you all, Farmington

Our team is the best as yet

They never have failed us yet

So Rah! Rah! to you, Farmington

Maandag is het LaborDay, dan vieren ze dat mensen werken en daarom geven ze mensen dus VRIJ van werk. Snap jij het Snap ik het. Dinsdag begint dan eindelijk school! We hoeven pas om 11;07 te beginnen, een soort eerste twee uur vrij! Voordat school begint ga ik met een paar meiden uit t volleybalteam ontbijten! Ik heb er wel zin in maar het is ook een beetje eng! Ik verwacht er gewoon niks van dan kan het alleen maar meevallen!

Liefs,

Meghan

Reacties

Reacties

remco.

Zoals eerder gezegt: JALOERS!
Vette shit megz!

Enjoy spreek je op bbm!

Mam

Ja lieve schat we weten hoe lang je al weg bent haha!! Met name voor mij is het 'stil' thuiskomen als je onze 3 doggies niet meetelt. Maar wat veel belangrijker is dat je je draai een beetje hebt gevonden en dat je gewoon een ontzettend mooie tijd tegemoet gaat!! Ik ben supertrots op je en je bent een mooi mens!! Love u xx

G to the lenn

Klinkt super meid ga zo door! Wij hebben weer verloren dus hier is niks veranderd!

Heel veel plezier met op school!

stip

Hi Meghan, klinkt allemaal heel prima....geniet er maar van en boel veel succes op school!!
Je laptop lag dit weekend in de ziekenboeg bij dokter Tom, maar was nog niet beter...is nu onderweg naar UK om op de Intensive Care verder behandeld te worden....als hij helemaal beter is, mag hij weer "op vakantie"....wordt vervolgd! Lieve groetjes, Anita xx

daddy cool

Lieve Lieve schat, ik vind het geweldig dat je nog een paar maanden weg blijft en dat je het daar allemaal goed kan vinden.
Wil je wel zo spoedig mogelijk da datum doorgeven van de terugreis dan kan ik de kamerhuur voor de 8 buitelanders die nu in je kamer slapen tijdig opzeggen
geintje schat we missen je maar vinden het allemaal geweldig fijn voor je dat je nu eindelijk naar school kan en dan schiet de tijd ook lekker op!! Love You

oma en oma

Lieve Meghan Wat fijn dat je nu niet meer zo hemwee hebt, en nu de school is begonnen is het toch anders laat ze daar maar een poepje ruiken,grapje? en geniet er van want dit doe je maar een keer doe het dan goed. wij missen je. Hele dikke kus van ons beiden. Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active