meghaninamerika.reismee.nl

The first day of school

Hallo allemaal!

Even een 'kort' blogje over de eerste dag school! Dinsdag gingen we om half 9 van huis weg, voor we gingen moesten we nog even de eerste dag vastleggen! Foto veraf,dichtbij,samen,apart,voor de deur,bij de auto etc! LEUK. Daarna gingen we een vriendin van Allie ophalen, ook daar weer fotos , voor de deur, apart,samen,closeup,veraf! Het hele riedeltje weer opnieuw. Daarna gingen we naar Perkins, een restaurant. Daar gingen we met een groep ontbijten! Gezellig, daarna om even wakker te worden naar Caribou(Een soort Starbucks). Daarna was het toch echt tijd om naar school te gaan! Inmiddels is het half elf! Om 11:07 begon ons programma, dit was niet echt een normale dag , alles was een beetje anders!

Als eerst moesten we naar Advisory, een soort mentoruur! Nouja, ik loop de klas binnen , zie alleeen maar onbekende gezichten natuurlijk,great.Ben maar bij twee meisjes gaan zitten die er aardig uitzagen, het magische woord uitwisselingstudent en de meeste zijn gelijk enthousiast, zo ook deze meiden! Ik was blij, een uur waar ik niet alleen hoefde te zitten! Boy was I wrong, natuurlijk hoor ik 5 minuten later door de speakers dat iedereen van de marching band naar de weet ik veel wat moet, zo ook deze meiden. Heb ik weer. Zat ik daar als een loser alleen aan een tafel van vier. Woehoe.Gelukkig was het maar een halfuurtje, daarna was het tijd voor lunch, oh wat zag ik daar tegen op! Het was een lunch voor alle juniors, dus het was niet met mensen waar ik normaal lunch mee heb! Liep alleen de cafetaria in, scan the crowd en zag een paar meiden zitten die er wel aardig uitzagen, loop erheen en zei echt heel stom hi i dont have friends , im an exchange student! Gelukkig moesten deze meiden erom lachen en zeiden meteen kom maar bij ons zitten! Ze waren ontzettend enthousiast , heel leuk! Daarna kwamen er nog meer meiden aan de tafel zitten , zo ook een andere exchangestudent, ze komt uit Oostenrijk, aardige meid! Daarna moesten we naar een gym waar we een speech kregen, zat bij de meiden van lunch, was wel grappig eigenlijk want het oostenrijkse meisje vroeg van alles aan mij en ik gaf haar antwoorden terwijl ik zelf nieuw ben, daarna nog een speech van de principal! Inmiddels is het een uur of 1, nu moest ik naar mijn klassen toe! We kregen alle klassen van een normale dag maardan maar 20 minuutjes ofzo. Op naar Sociology dus , man i love this class! Wat het inhoud is mensen kijken en beoordelen. Voor de mensen die mij kennen weten dat ik er van hou mensen te bekijken en te beoordelen! En nu krijg ik er ook nog een cijfer voor. SCORE! Daarna German, oh oh een nederlands meisje woehoe! Ik voelde me net de belangrijkste persoon van de wereld, vragen vlogen me om de oren en iedereen zat me aan te staren alsof ik een alien was, best grappig. Daarna Humanities, wat een aparte vrouw, een soort hippie achtig mens. Daarna economics, ook erg leuke mensen! Als laatste entrepreneurships, dat was anders dan ik verwachtte maar we gaan dit jaar gewoon een businessplan maken en alles regelen alsof je een bedrijf hebt. En er zijn elk jaar studenten die er een echt bedrijf van maken! so thats kind of cool! :)

na school werd ik opgehaald door me gastvader, en liet me zien waar de schoolbussen waren want ik moet elke dag met de schoolbus naar huis! Was wel grappig, in de TV series/movies komen principals altijd over als super strenge personen. Mijne daarentegen.. sprong bijna voor een bus om ervoor te zorgen dat ik de bus kon halen terwijl ik met de auto naar huis ging. Hele aardige man, hijs erg jong , denk ergens in begin 30!

Verder zijn er iets van 6 uitwisselingstudenten in me school.. Oostenrijk,Denemarken,Holland(C'est moi!) Duitsland en Brazilie en ik mis er nog een maar geen idee uit welk deel van de planeet diegene komt!

Vandaag was ook me 2e schooldag en die ging beter als de eerste. Lieve mensen , erg open voor nieuwe mensen en ik kan de klassen goed bijhouden! Een meisje heeft me gevraagd of ik bij het Golf team wil in de Spring , so dat ga ik waarschijnlijk doen! Im excited! Alles begint een beetje op z'n plekje te komen en ik begin hier thuis ook meer mezelf te worden! Ik maak meer grapjes en me sarcasme komt ook erg vaak te voorschijn thuis!

Dit zou kort moeten zijn maar zoals gewoonlijk praat ik weer veel te veel en veel te lang!

Liefs!

Meghan

Reacties

Reacties

Dady Cool

Mijn lieve Schat wat een verhaal je bent helemaal in je elementos !
I am so happy for You het komt allemaal in orde als je een bedrifj gaat beginnen wil ik wel deelnemen kan ik ook wat verdienen inde States. Kijk wel uit met krediet verlenen das een beetje moeilijk daar dank ik

lieve schat zet um op en dawe vanoe houe dé witte

Mam

He schat, dat is de Meghan die we kennen, wat een verhaal, misschien is voor je weg gelegd om columniste te worden(Communicatie toch een goed idee). Je schrijft smeuiig, hartstikke leuk. En ik val in herhaling maar je doet het toch maar, je hebt je door de eerste moeilijke perioden heen geworsteld!! Proud I am!! Love u xx

Oma

Hoi Meghan Wat was dat fijn om je stem weer de horen ik dacht er heeft iemand een verkeerd nummer gedraaid, wat fijn om iets van je te horen, en dat het goed met je gaat, Meghan je hoeft niet bang te zijn dat we je vergeten wij blijven je volgen in goede en slechten tijden. fijne week toe gewenst, en een dikke kus van ons beiden. Opa en Oma.

Opa en Oma

Hi Meghan, Wat een leuk idee van jou om die twee oudjes in Nederland te verblijden met je telefoontje.We vonden het keigoed jou stem weer te horen wat enige emotie met zich meebracht maar dat is natuurlijk normaal als je van iemand houdt en die iemand heet Meghan heel veel succes en plezier daar in dat verre America Liefs Opa en Oma xx

Dady Cool

Lieve Schat nou je maakt wat mee op een dag! je zit wel lekker in je velletje ik lees dat je echt van de dingen die je doet geniet. dat stelt me heel erg gerust en de tijd vliegt natuurlijk als het leuk is. Golven is leuk kunnen we samen de baan op in Wijchen. Afgelopen zondag nog met Hans Blitterswijk 9 holes gelopen (veel ballen kwijt) as Maandag ga in winkelen met Moeders in Dubay neem een boekje Shell zegels mee en dat zal wel voldoende zijn.
Lieve ijsmuts tot schrijfs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active