meghaninamerika.reismee.nl

Life in Minnesota

Hallo friends,

Jeetje, wat vliegt de tijd! Ik zit hier nu al een maand en 2.5 week! Het leven hier begint steeds beter te worden. Ik begin een beetje een eigen leventje te krijgen en dat is heel fijn!

Na een week school was ik er al achter dat Duits en Economie het niet ging worden. Duits omdat het een saaie klas was, geen leuke mensen en ik kon echt geen moment langer naar dat domme duits-amerikaanse accent luisteren! Ook had ik zo'n drie talen in m'n hoofd zitten, Nederlands , Engels in al m'n klassen en dan het tweede uur een uur en 5 minuten lang in het Duits, nee dat ging toch niet zo goed in dat koppie van mij. Dus ik heb duits veranderd voor Zoology , ik zit me net te bedenken of ik dit al verteld heb.... anyways ik vertel et anders gewoon lekker nog es! En ik heb Economie veranderd voor Woodworking! YIEHOE! Haha.. jullie zullen wel denken meghan en een object in der hand waar ze iemand toch wel heul erg pijn mee kan doen, jaja ik ben druk in de weer met zaagmachines en boren, en dan moet je voorstellen dat ik en een meisje uit Oostenrijk de enige meisjes in deze klas zijn en dat wij allebei een A hebben , en de meeste jongens een F hahaha! Sorry, dat vind ik gewoon hilarisch. Me cijfers hier zijn trouwens best goed, terwijl ik niks gedaan heb. ik sta nu A, A, A, B,B. Dat is dus 9/10 voor een A en 7/8 voor een B! Je krijgt hier punten voor als je alleen al in de klas bent, zouden ze in hollaand ook moeten doen, dan zou het slagingspercentage veel hoger zijn, anyways. Mijn dagen zijn vrijwel hetzelfde, ik sta elke ochtend om 7/7:15 op, dus zo 2 uur kwart over 2 bij jullie. dan was ik me aankleden makeup en naar beneden, dan eet k ontbijt, toast met nutella! En dan gaan we naar school, dan ga ik eerst naar Sociology,dan naar Zoology, dan Advisory,Humanities, dan heb k Lunch, weer een beejte Humanities, Woodworking en dan Entrepreneurships, daarna moet ik sprinten naar de schoolbus want ze wachten echt maar 5 minuten! Als ik thuis kom eet ik wat en doe ik n beetje huiswerk als k dat heb, dan wacht k tot
me ouders thuis komen van hun werk en dan eten we 'samen' . En dat was zon beetje mijn dag voor de afgelopen 3 weken! Maar daar gaat verandering inkomen!

Ik heb vrienden gemaakt met een meisje in mijn Humanties klas , en zij zit bij het zwemteam, dus tijdens lunch hadden we het erover , en ze zei oh het zou leuk zijn als je ons team zou joinen, so she asked her coach, en als ik dus alle'strokes' kende, dan mocht ik bij het team. Ik had geen idee wat strokes waren,maar dat zijn dus borstcrawl en dat soort things, dus ik zei jaaa die ken ik wel, ik heb niet meer zo gezwommen sinds zwemles op de peppel, maar ach leugentje om bestwil? Dus nu zit ik bij het zwemteam, wat betekend dat ik elke dag naschool moet verzamelen bij de Tiger Wall, en dan gaan we met de bus naar een andere school want daar is het zwembad. Dan trainen we daar zon 2.5/3uur en op maandag hebben we dan ook nog gewichtheffen! Dus dan ben ik elke dag ipv half vier om 6 uur thuis! Ik heb er erg veel zin in, heb de meiden ook al ontmoet en ze waren heel enthousiast, dus ik ben benieuwd!

Verder gaat alles hier goed, ik ben wel bang voor de winter, -30 graden celcius en 1 a 2 meter sneeuw, mochten jullie dus niks meer horen tijdens de winter, dan ben ik waarschijnlijk bevroren. Laatst was het namelijk al -2 en moesten we t ijs krabben van de ramen! in SEPTEMBER!!!

Tot de volgende keer!( als ik niet bevroren ben....................)

Liefs,

Meghan

Reacties

Reacties

Elmar

Klinkt allemaal heel leuk! hoop dat we wat horen na de winter!

Glenn

Zo klinkt goed, Zoology is dat Dierentuinkunde? :p

Meid je kunt altijd nog een olympische medaille gaan scoren op het onderdeel zwemmen, komt helemaal goed hoor ik alweer.

Succes met de kou, hier zal de zon wel pas in december gaan schijnen ;)

X

mam

he schat,tuurlijk heb je me de meeste dingen al verteld op skype(die tijd wordt trouwens wel steeds korter haha!!) en we are thrilled dat je je weg bent gaan vinden. Misschien heb je toch nog wat Wittenberg talent meegekregen wat betreft het zwemmen, dat zou nice zijn nietwaar. Goed voor de conditie en voor de stroomlijn. Love u xx

stip

Super! Wat een lekker enthousiast verhaal! Zwem ze...laat ze daar maar eens zien dat Holland een "zwem-natie" is! Succes met al dat hout en schaf maar een lekkere dikke trui aan...goed smoesje om te gaan shoppen...toch? Doei X

Anja

Oooooooohooooo!!!!! Das wel heel koud hahaha! Wat leuk en mooi dat het nu zo goed gaat, je hebt je plekje dus al een beetje gevonden. Nice!!! :) nu ga ik je even stalken op twitturr xxx

Oma

Hoi Meghan, Ik hoorde van je moeder dat jou dagboekje vol was, Wij hebben een vervolg dagboekje gekocht,dus als je het niet ziet zitten schrijf het van je af dat helpt. het komt naar je toe. Heel fijn weekend toe gewenst. En een dikke kus.Opa er Oma.

Anne S

MEGHAAAN!!

blegh, ik ben zoooo stom, no more missing out on Meghan's adventures O__O

Zoology? wat moet ik me daarbij voorstellen? iets van biologie ofzo en dan met dieren uit de dierentuin? xD wow ik klink zo snugger op het moment. Wow je cijferlijst is wel echt super goed zeg :O jaja misschien kun je al die verworven kennis gebruiken voor het ontwikkelen van de telepathie-injectie, ik denk dat je er in Amerika meer voor wordt betaald *winkwinknudgenudge*. De work-outs klinken ook zeer zwaar, ik heb echt heel veel bewondering voor je, Meghan :P hoe gaat het zwemmen? Ben je ook naar pep-rallies geweest enzo?! Oh oh oh ik heb zoveel vragen, we moeten echt snel skypen!!! :|

ik ga nu je andere verhalen lezen wnat die heb ik ook allemaal gemist!!
veel succes met de start van surviving-winter part 1 :P

liefs,
Anne

Elza

Heyyy Meghan!!!

ik ben zo dom, zit iedere keer je verhalen te lezen, had alleen niet meer door dat ik erop kon reageren hahaha.
Maar het klinkt allemaal geweldig! Super leuk dat je gaat zwemmen, en je hebt echt kei goede cijfers!
Da vak dat je mensen moet bekijken en beoordelen klinkt echt perfect voor jou hahaha.

Ik kijk uit naar je volgende verhaaltje.
Dag meis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active