meghaninamerika.reismee.nl

Almost 2 months & Homecoming

Hallo mensen aan de andere kant van de wereld!

Over twee dagen ben ik alweer 2 maanden van huis weg, 1/5 van mijn jaar zit er al op en jeetje wat vliegt de tijd hier! Ik moet zeggen dat hetdagelijkse leven hier steeds meer een sleur wordt, maar totaal niet saai! Ik krijg steeds meer vrienden en doe steeds meer met vrienden! Het engels gaat nu ook zonder na te denken, het is juist het Nederlands waar ik echt over moet nadenken! Goed, nu maar eens verder met waarom ik deze blog eigenlijk schrijf: Homecoming!

Afgelopen week was het homecoming week, echt onwijs awesome! Elke dag ga je verkleed na school en er zijn allerlei activiteiten elke dag. on maandag was het neondag , iedereen was gekleed as neon! On Maandag was het savonds activity night, het was amazing race en bowling! The amazing race is een race door de school en moet je allemaal dingen doen, en bowlen, tja bowlen is wereldwijd hetzelfde! Het enige verschil , ze zijn hier zo slecht dat zelfs ik win! en de mensen die ooit een met me zijn wezen bowlen, ik gooi de bowlingbal ongeveer een meter in de lucht en dan gaat ie vaak ook nog in de gutter, dus ja was wel een keer leuk om te winnen (: Dinsdag was het Borstkanker dag dus iedereen droeg roze! En het verbaasde me dat er eigenlijk jongens waren die roze droegen! Heel cool, de hele school was gekleed in roze! Woensdag was het Clone day, en daarna was de homecoming parade, elke club en sportteam maken dan een float enrijden in de parade, onze float was nietgeweldig maar het was wel leuk om mee te maken! daarna was de homecoming coronation, waar ze de homecoming king and queen kiezen, dat was erg leuk! daarna was er een bonfire, free pizza dus natuurlijk was ik van de partij! de rest van de week was er niet echt heel veel speciaals! Vrijdag was de homecoming football game tegen de Northfield raiders, soort van onze rivaal, en we hebben gewonnen! Een wonder, volgens mij was het iets van 27-0! Dus dat was erg leuk! Daarna waren we zoo moe dat we niet naar een soort van vier feestje geweest zijn!

Liefs,

Meghan

Reacties

Reacties

claudia muller

Hey zusje!
Klinkt allemaal reuze leuk daar! In ieder geval genoeg te doen!
Fijn weer ff up to date te zijn.
Abby zegt nu al een paar keer: " ik heb met meghan geskaaaaipt".. hehe.. ze is er nog van onder de indruk!
Een dikke kus en knuffel xxxxx

Mam

He lieve schat, fijn dat het leven daar ook 'gewoon'is haha!!
Dat je het er maar druk mee hebt is goed om te horen, toch is school weer mooi anders dan het SSGN, niet te vergelijken lijkt me. Tuurlijk vliegt de tijd wel maar mijn gedachten zijn wel bij je en het valt niet altijd mee. Skypen is een uitkomst en daar kijk ik elke zondag weer naar uit!! Het weer is hier ook in een keer om, bladeren vallen flink van de bomen en we hebben fijn weer wat regen gehad de afgelopen week! Jij bent sportiever dan ik geweest de afgelopen tijd maar deze week gaat moeders het weer oppakken bij Curves en zullen proberen er wat gestroomlijnder uit te gaan zien. We keep in touch, love u xxxx

Daddy Cool

Nou het niveau van de sport sdtaat wel op een hoog niveau daar als jij wint met Ballengooien dan weet ik het wel, maar schat ik lees wel dat het wel goed met je gaat beetje feestbeest uithangen in het rose door de school vliegen en die 27-0 hoe zat dat eigenlijk was de tegenstander niet op komen dagen of was het het G team? Nou anyway ( goed he) ik mis je enorm maar als ik lees hoe je je er door feest en geniet van de dagelijkse dingen dan ben ik weer een beetje gerust. Ik ben weer een beetje bijgekomen van Dubai (shopping) je weet wel en we gaan er nog een keer met zun alle naar toe Veel Kusjes en tot schrijfs of skypiedted

Lange

Oh pa geweldige hoe je Skype als werkwoord gebruikt! en het G team? je weet dat G in Amerika staat voor Gangster? =D

Maar goed muts, leuk om weer wat te lezen van je, wordt weer tijd dat we gaan praten/bellen via Skype!(zo doe je dat PA!!!)

Anyway veel plezier en donderdag verwacht ik je op Skype!

De groeeteeennn x

Daddy Cool

Ik Skype, jij Skyped , wij hebben gskypiedted

En thats that !

G to the Lenn

Je bent dus eigenlijk carnaval aan het houden? Klinkt allemaal goed, geniet ervan!!

X

Anja

Fotos fotos fotossss! haha.

Ik heb je gemaild overigens :)

tot mails! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active