meghaninamerika.reismee.nl

3 fun months down, 7 to go!

Hallooo!

Vanochtend in sociology was ik in me agenda aan het kijken, en zag ik het staan. November 10th. Jeetje mina wat vliegt de tijd zeg! Alweer drie maanden! Drie maanden sinds ik tranen met tuiten op schiphol stond! De heimwee is voor een grooot deel weg, soms komt het wel weer terug maar dat is alleen maar menselijk! :)

Eigenlijk, is er vrij weinig bijzonders of speciaals dat er de afgelopen tijd gebeurd is. Life goes on. Ik ga naar school , ik kom thuis en doe eigenlijk vrij weinig door de week! Het sportseizoen is afgelopen voor de herfst, en het nieuwe sportseizoen begint 14 november pas weer. In eerste instantie kon ik alwéér geen try outs doen voor het winter seizoen omdat ik te laat was met inschrijven wegens omstandigheden, maar omdat ik een uitwisselingsstudent ben, maakt de athletics director een uitzondering van mij en jawel, jawel het word.. Basketball! Dat wordt erg interessant! Dit is dus even een periode waar Allie en ik ons eigenlijk moeten zien te vermaken. En dat lukt aardig, want jaja heel nerdy, Allie & ik lezen after school. We chillen gewoon op de bank en lezen een boek, hebben wat te drinken en te snacken en dat houden we dan zo'n twee á drie uur vol. Saai, zullen de meeste van jullie wel denken. Maar in tegendeel! Het is echt lekker relaxend en bonding time zonder te praten i guess! We lezen Twilight, want oh jee we zijn er erg obsessed mee, we lezen de boeken en hebben een moviemarathon gehad waar we alle films hebben gekeken, we zijn helemaal klaar voor nov 18 wanneer de nieuwe film uitkomt!!

Jeetje, ik heb echt een korte termijn geheugen , moet me dagboek er bij pakken om te weten wat ik allemaal gedaan heb! Ik heb gewoon zoveel dingen gedaan dat het teveel word voor myn hele grote brein. haha! Ik ben veel wezen shoppen, veel vrijdag en zaterdagavonden bij vrienden hangen, films kijken en gewoon lekker chillen! Ook ben ik naar een wedding geweest hier, wauw different!!! Echt als twee andere werelden. Ik als weddingfanaat, say yes to the dress is def my favorite show! was natuurlijk een mooie kerkelijke diesnt aan t verwachten met een lange isle en de weddingmarch! Ik was so excited. Maar nee, tuurlijk was dit weer een bruiloft die een of andere happy song als march hadden en was gewoon niet leuk?! Natuurlijk begon ik wel te janken, ik ken die hele mensen niet maar die man die ging trouwen was echt met zoveel trots naar zn toekomstige vrouw aan t kijekn dat t me gewoon ontroerde ofzo, ach ben ook zo easily emotioneel! Goed , de hele dienst bestond uit 'Amen' 'God bless you' en dat soort gebrabbel. Daarna ook ngo eens 10 minuten je hand naar het bruidspaar richten om je blessings naar ze te geven. Iedereen was daar dus gewoon de Hitler groet aan t doen, jep. leuk! Daarna was de dienst afgelopen en moesten we 2 uur zien te doden! Wat beter dan naar Taco Bell! In onze fancy clothes waren we lekker aan t junkfooden. Daarna ws dan de receptie, echt suuuuper fancy. DEze mensen hadden aardig wat centjes aan de boom groeien. Het was echt heel luxe! Wel leuk opzich, beetje dansen beetje eten, prima! Wel vroeg naar huis gegaan want behalve Allie & ik was de gemiddelde leeftijd toch zon 103! Zijn dus met vrienden naar huis gereden, en hebben toch maar lekker op de bank gehangen!

Ook een tijdje terug met Esther geskyped! Was echt heel fijn meid om weer even te kletsen! En ook met Perrin natuurlijk, leuke moppen die het goed doen bij de Amerikanen, ben ik toch ook te hilarisch hier he !

Verder staan er echt heel veel plannen op de calendar! Thanksgiving komt eraan, en natuurlijk Kerstmis! Verder wil me gastvader me mee naar het noorden van Minnesota nemen, Canada, South Dakota < daar is die berg met die presidenten erin, weetjwel, we gaan natuurlijk naar mexico!!!! en gaan heel misschien naar California in de spring break!

Hieronder de link voor het artikel in de schoolkrant! (:

www.prowlerpress.com/student-life/2011/11/07/meghan-muller/

Dit was het weer!

Love & Kisses

Meghan

Reacties

Reacties

G to the Lenn

Fijn dat je het naar je zin hebt en helemaal op je plek bent daar. Geniet er van!

Hier is trouwens de vloer weggezakt en de put loopt vertraging op, het zit weer lekker mee!

XXX

mam

Grappig dat je de talen door elkaar gooit in je verhaal haha... dat wordt wat als je terug bent!! Naar het einde van het jaar zal je genoeg nieuwe ervaringen op doen, mooi toch dat pakken ze je niet meer af. Fijn dat het leven daar ook gewoon wordt want dat betekent dat je je goed hebt aangepast in the American way of life!! Miss you and love u xx

stip

Klinkt allemaal heel lekker ontspannen, zo "lekker thuis", beetje hangen op de bank, beetje lezen...fijn dat het zo goed gaat Meghan! Heerlijk genieten ook van de leuke decembertijd die eraan komt....jouw Amerika-jaar vliegt voorbij zo...lekker genieten van alles wat je meemaakt hoor! (leuk artikel ook!!) Lieve groetjes van Stip & Co

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active