meghaninamerika.reismee.nl

Thanksgiving & Black Friday

Hallo!

Weer eventjes een blog update van mij! Het heeft me een tijdje geduurd, want k heb simpel weg gewoon geen tijd en geen zin om de blog up te daten! Vooral geen zin omdat ik heel hard moet nadenken over wat ik allemaal gedaan heb! Nog even een note erbij, mijn zinsopbouw klopt voor geen meter meer en ik moet extreem hard nadenken over woorden , so be prepared! Goed, einde van november betekent dus dat Thanksgiving is geweest en natuurlijk Black Friday!!

Afgelopen donderdag was het Thanksgiving! Jep, die Feestdag dat de Amerikanen nog veeel meer eten dan ze normaal al doen. Mijn gastfamilie begon een week van te voren al met me te vertellen voor te bereiden voor Thanksgiving, je moet je buik klaarmaken zeiden ze, anders word je ziek! Dus dat hadden we gedaan! Woensdag was ik al vrij van school voor Thanksgivingbreak dus woensdag overdag en savonds al gekookt en het huis schoongemaakt voor alle visite die langs kwam.Donderdag rond een uur of tien kwamen de eerste familie, een oom en tante van m'n gastvader! Leuke mensen! Daarna kwamen mijn gastvaders ouders, broers en zus met gezinnen! Een drukke boel! We waren met ongeveer 25 mensen! Lekker gegeten, we hadden Ham, Kalkoen, Cheesy Tatos, Gevulde eieren, broodjes, echt van alles en nog wat, ik kan het niet eens allemaal herinerren! We begonnen met eten om een uur en eindigde om 5 uur ongeveer! Ikwas zoooo vol k dacht echt dat ik zou ontploffen. De familie ging rond een uur of 7/8 weg. Daarna was het tijd voor mij en Allie om te gaan slapen want om tien uur zouden we richting de Mall of America gaan om te gaan winkelen!!

Rond 10 uur gingen we, ik met 10 blikjes cola en allie met heel veel coffee, richting de Mall of America! We parkeren altijd in Nevada ( elke level heeft een staat als naam) en er was echt heeeleeemaaal niemand! zo raar!! Dus wij waren gewoon aan t chillen in de auto, muziek op en gek doen. Rond elf uur zage we een groepje jongens een bepaalde kant in lopen, dus we dachten we gaan maar gewoon achter hun aan lopen! Kwamen we dus boven, stond er een rij van hier tot aan Nederland( o ik ben hilarisch) dus wij lachend achteraan sluiten, kwam er een politieagent langs en die zei als je niet naar de Best Buy wilt kan je gewoon de Mall in! Dus konden we weer helemaal naar voren lopen! We gingen naar de Forever 21, het was echt insane druk daaro, we hebben maar liefst TWEE hele uren in de rij gestaan! CRAZY!! Ondertussen viel Allie constant flauw, waren er drie aziatische meisjes achter me int aziatisch aant praten waar k dus geen ruk van verstond, was er een mini blond meisje aan t zeggen dat iedereen een bitch is,en tuurlijk stond ik daar lekker geirriteerd, maar okay twee uur later stond k weer buiten! Dus even snel naar de Caribou, een soort starbucks!way better als je het mij vraagt! En op naar de Victorias Secret, en serieus dit was pas een gekkenhuis. De deuren gingen open en iedereen begon te rennen en te schreeuwen , o-m-g! ze waren elkaar aan t trekken en duwen en schreeuwen! GEKKEHUUS! En ik stond in de rij, gingen twee meisjes vechten en schelden tegen elkaar, it was awesome!

Dat was het zon beetje! Tot snel <3

Reacties

Reacties

Marloes

"gingen twee meisjes vechten en schelden tegen elkaar, it was awesome!"

Hahah ramptoerist

Mam

Grappig om nog eens te lezen, maar gisteren op skype heb je het in chronologische orde verteld dus ik ben up to date qua Thanksgiving and Black|Friday!! Het gaat goed met je en na vorige week een down Meghan te zien op skype is niet zo leuk dus ben blij dat we hebben kunnen lachen gisteren!! Deze week je finals dus doe je best he schat, niet minder dan A's en B's okay haha!! Fijne week , ik ga foto's maken van je 'aanstaande 'kamer zodat je het kleurenpallet kunt doorgeven haha!! Love u miss u xxxxxxx

Daddy Cool

Nou schat hedde nog wa gekocht? en kende de ok teruggeve? Refund of bende gedwonge het te houe

Selina

Aaaah, ben zo jaloers op jou, dat je die hectische mensen mee kon maken! Ik ging pas om 6 am... ook best vroeg maar toch..

stip

....je verhalen lezen zo gezellig Meghan...het is elke keer jammer als het "uit" is...wellicht moet je maar een boek gaan schrijven als je weer terug bent....lekker lui in je nieuwe kamer...gaaf!!
x

claudia

Hallo!
Hahah ik zie jou daar al helemaal staan in die rij met al die hystericals om je heen!
Leuk!
Liefs xxxxxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active