meghaninamerika.reismee.nl

DAy in the life (:

Reacties

Reacties

Marloes

Wauw erg leuk meghan! zou zelf ook zo filmpje moeten maken hehe.
Jullie landschap daar is zo plat! Hier zijn zoveel dennenbomen en bergen haha. Owh en nog ander verschil is dat wij van die typisch amerikaanse schooltafels hebben. van die 1 persoon tafels. nouja moet er een foto van maken dan snap je het wel hehe
Echt leuk filmpje!

mam

Schat wat een leuk filmpje hebben we ook een beetje een beeld van school en de pool!! En de omgeving is erg uitgestrekt nietwaar en idd wat vlak. Filmpje gekeken met een lach en een traan want ook hier is het af en toe moeilijk!! Maar ben heel blij dat je je weg hebt gevonden en dat je er iets van maakt. Nu nog geregeld krijgen dat je Senior wordt en dat je met de eindceremonie mee mag doen!! Love u xxxx

Anja

Ah wat ontzettend leuk dat je een filmpje hebt gemaakt! Echt super leuk om te zien!!! xxxx

claudia muller

Hey zusje!
Leuk filmpje! Keep em comming , ik ga em straks ook ff aan abby laten zien!
Fijn je te zien lachen!!
Xxxx

Oma

Hoi Meghan wat een leuk filmpje nu zien wij het eens hoe het daar aan toe gaat.Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt.en wij zagen jou ook op het filmpje je ziet er goed uit, fijn dat we jou zagen dat doet de oudjes goed. wij wensen je fijne week toe. Dikke kus van ons beiden. Oma.

Lydia

Wat een leuk filmpje Meghan, ben blij dat je het naar je zin hebt en dat je echt je plekje hebt gevonden daar!
Echt een superleuk idee! Vind je het erg als ik je ideetje jat en misschien ook zo'n filmpje maak?
haha
liefs

Meghan

@ Lydia nee natuurlijk niet (: go ahead, leuk juist !

Lauri

toen je dat berichtje op de hyves zette moest ik dit filmpje gewoon gelijk even bekijken!
Wat ontzettend leuk gedaan, en volgens mij heb je het echt na je zin daar, voor mij is Amerika nog ver weg maar hierdoor krijg ik echt kriebbels om te gaan!

Veel plezier nog!

Lisette

Echt zo leuk om zo'n filmpje te zien! Geeft een leuk beeld van hoe het daar een beetje is :D
Ik weet niet of je nog meer filmpjes gaat maken, maar dat lijkt mij in ieder geval tof om te zien!
Heel veel plezier daar nog, maar dat komt wel goed zo te zien haha!

Groetjes Lisette (ik ga als het goed is volgend jaar met TA)

Fenna

Hee Meghan! Superleuk filmje, het ziet er, zoals Marloes segt, echt heel anders uit dan bij mij hier! Bij jou is alles vlak en groen, bij mij alles dood en uitgedroogd, en we zijn omringt met bergen, haha. Ik ga ook nadenken om zo'n filmpje te maken, superleuk idee :)

Liefs, Fenna

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active